Odpowiedzi

2010-02-24T18:29:30+01:00
Podoba mi się ten bukiet ponieważ jest w nim wiele pachnących i kolorowych kwiatów.
2010-02-24T18:30:02+01:00
Podoba mi się ten bukiet ponieważ są w nim różnokolorowe, pachnące kwiaty. Na niektórych listkach są przyklejone małe, kolorowe figurki biedronek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:30:16+01:00
Podoba mi się Ten bukiet, ponieważ zachwycająca jest jego barwa. Zapach unosi się po same niebo. Kwiaty Te, są żywe, wyraźne i ekscytujące. Chcę się rozkoszować tymi kolorami aż do końca świata....

pozdrawiam
1 5 1