Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T16:48:26+02:00
To choroby, które powstają w wyniku błędnych reakcji obronnych układu immunologicznego, który atakuje i niszczy własne komórki, ponieważ widzi w nich zagrożenie.
1 3 1
2009-10-17T16:57:23+02:00
To choroby-które powstają w wyniku błędnych reakcji obronnych układu immunologicznego.

Kilka przykładów tej choroby:
1)Choroby układowe tkanki łącznej.
2)Nieswoiste zapalenia jelit.
3)Choroby tarczycy.
4)Choroby neurologiczne.
5)Choroby skóry.

;))
2 3 2