Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T18:30:00+01:00
Dobroczyńca ludzkości
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:34:07+01:00
Napoleon Bonaparte był człowiekiem z ideą świata i właśnie tą ide chciał wcielić w życie. zreformował gospodarkę dał prace ludziom i przede wszystką pomógł Polsce, dał nam kraj i nadzieje. jednak liczył na za dużo wielkim błędem było atakowanie Rosji jak wielu przed nim zawładneła nim chciwość
2 3 2