A)-8 1/2 (minus osiem i jedna druga)+ 6=???

b) -3/4 (minus trzy czwarte) + (-3/4) =???

c) -3 5/7(minus trzy i pięć siódmych) + 3/7 (trzy siódme)=???

d) -13 + 5,6 =???

e) -6,2 + (-2,6)=???

f) -0,75 + (-1,3)=???

g) -2 + 1/2 (jedna druga) =???

h) -0,5 + 1 1/2 (jeden i jedna druga) =???

i) 0,75 + (- 3/4) (minus trzy czwarte) = ???


za wszelką pomoc dzięki :)

3

Odpowiedzi

2010-02-24T18:32:37+01:00
A)-8 1/2 (minus osiem i jedna druga)+ 6=???

b) -3/4 (minus trzy czwarte) + (-3/4) =0

c) -3 5/7(minus trzy i pięć siódmych) + 3/7 (trzy siódme)=-3

d) -13 + 5,6 =-7,4

e) -6,2 + (-2,6)=-8,8

f) -0,75 + (-1,3)=-2,05

g) -2 + 1/2 (jedna druga) =-1,5

h) -0,5 + 1 1/2 (jeden i jedna druga) =1

i) 0,75 + (- 3/4) (minus trzy czwarte) = 0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:33:28+01:00
A) -2 i jedna druga
b) -1 i jedna druga
C) -3 I DWIE SIÓDME
d) -7.4
e) -8.8
f) -2.05
g) -1 i jedna druga
h) 1
i) 0
2010-02-24T18:39:37+01:00

)-8 1/2 (minus osiem i jedna druga)+ 6=???= - 2 1/2
b) -3/4 (minus trzy czwarte) + (-3/4) =???- 6/4= -1,5

c) -3 5/7(minus trzy i pięć siódmych) + 3/7 (trzy siódme)=???-3 2/7
d) -13 + 5,6 =???-7,4
e) -6,2 + (-2,6)=???-8,8
f) -0,75 + (-1,3)=???-2,05
g) -2 + 1/2 (jedna druga) =???-1 1/2
h) -0,5 + 1 1/2 (jeden i jedna druga) =???1
) 0,75 + (- 3/4) (minus trzy czwarte) = ???0