Odpowiedzi

2010-02-24T18:36:38+01:00
A√2=10cm /*√2
2a=10√2cm /:2
a=5√2cm
P=(5√2)²=50cm²
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:36:42+01:00
P=½*d₁*d₂ <----to jest wzór na pole kwadratu jeżeli masz podane jedynie przekątne
wiemy że obie przekątne kwadratu są takie same i oznaczamy je jako d, a więc:
P=½*10*10
P=50cm²
4 2 4
2010-02-24T18:38:59+01:00
10²:2=100:2=50cm²

Pole kwadratu jest równe 50cm²
4 4 4