Odpowiedzi

2010-02-24T18:51:46+01:00
Ameryka Południowa - Amazonka, Parana;
Afryka - Nil, Kongo;
Azja - Jangcy, Huang He;
Ameryka Północna - Missisipi, Missouri;
Europa - Wołga, Dunaj;
Australia - Murray, Darling;

to chyba tylee. ^ xd.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:52:13+01:00
Ameryka Północna - Missisipi, Jukon
Ameryka Południowa - Amazonka, Parana
Afryka - Kongo, Nil
Australia - Murray, Darling
Azja - Jangcy, Huang-he
Europa - Wołga, Dunaj
1 5 1