Odpowiedzi

2010-02-24T18:38:18+01:00
Bardzo chciałabym żyć na wsi z dala od miejskiego zgiełku.
Po mimo tego zaletą mieszkania na wsi jest otaczające nas zwierzęta, lasy, łąki i roślinnośc. W mniejszych miejscowościach, mieszkańcy bardzo dobrze się znają, są dla siebie uprzejmi i życzliwi oraz mogą na sobie polegać.
5 3 5
2010-02-24T18:39:29+01:00
Ja wolę mieszkać na wsi, ponieważ na wsi jest świeże powietrze, jest wiele różnych rzeczy do zobaczenia: lasy, łąki, różne gatunki roślin. W wakacje można się bawić w wiele zabaw na podwórku. Dla mnie zawsze wieś będzie lepsza od miasta, i zawsze będę wolał/a mieszkać na wsi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:39:35+01:00
Sądzę że bardziej wolał bym mieszkać na wsi ponieważ tam znalazł bym spokój i wyciszenie którego w mieście nie mogę doświadczyć. Na wsi jest wiele rzeczy które mogę wykonywać bez niczyjej pomocy, sam lub z przyjaciółmi. Tam znajduję wyciszenie, odskocznie od codziennych problemów z którymi borykam się w mieście .

POZDRO
5 5 5