Połącz podane wyraz tak, aby powstały związki frazologiczne związane z teatrem lub filmem. Ułóż z nimi zdania, w których wykażesz, żę rozumiesz ich znaczenie.

nie schodzi - kurtynę
deski ----------- kulminacyjna
podnieść - --------- przedstawienie
zgotować - ---------- scenografia
zawiesić - ---------- z afisza
scena - ---------- teatralne
wielka ----------- krytyka
miażdżąca - ----------- klapa
kompletna - ------------ przedpremierowy
pokaz - --------- owację
wysmakowana - ------- kreacja

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:04:25+01:00
Połącz podane wyraz tak, aby powstały związki frazologiczne związane z teatrem lub filmem. Ułóż z nimi zdania, w których wykażesz, żę rozumiesz ich znaczenie.

nie schodzi - kurtynę
deski ----------- kulminacyjna
podnieść - na duchu przedstawienie
zgotować - ---------- scenografia
zawiesić - ---------- z afisza
scena - ---------- teatralne
wielka przez innych krytyka
miażdżąca - ludzi klapa
kompletna - porażka przedpremierowy
pokaz - --------- owację
wysmakowana - ładnie kreacja


niektórych nie wiem ale to mogę podpowiedzieć :) powodzenia....!
2 3 2
2010-02-24T19:34:13+01:00

nie schodzi - kurtynę
deski ----------- kulminacyjna
podnieść - na duchu przedstawienie
zgotować - ---------- scenografia
zawiesić - ---------- z afisza
scena - ---------- teatralne
wielka przez innych krytyka
miażdżąca - ludzi klapa
kompletna - porażka przedpremierowy
pokaz - --------- owację
wysmakowana - ładnie kreacja

Chyba
2 3 2