Odpowiedzi

2010-02-24T18:39:15+01:00
- mimo to, że najpierw był prześladowcom chrześcijan, potrafił się nawrócić
- był zwolennikiem rozszerzania chrześcijaństwa wśród pogan
- mimo to, że był wielokrotnie więziony, nie poddawał się i wytrwale dążył do wyznaczonego przez siebie celu
- jest autorem Dziejów Apostolskich
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:39:56+01:00
Wybrałem Św. Pawała na patrona bierzmowania ponieważ była to dla mnie wielka postać. Św. Paweł był kimś niezwykłym za życia, był ona wielkim człowiekiem pomagał biednym i czynił wiele dobra dla ludzi.
Był dręczony przez szatana ale nie poddawał sie napisał dzieje Apostolskie wskazując mi kierunek

Coś takiego
11 3 11
2010-02-24T19:21:05+01:00
Św.Paweł został wybrany przeze mnie na mojego patrona ponieważ jego życie i działalność uznałem za godną do naśladowania.Z godnością wypełniał swoją misję.Nie poddawał się pomimo przeciwności i trudności w życiu.Jego postawa wobec życie jest podstawą do bycia dobrym człowiekiem wypełniomym miłością do bliźniego.
18 4 18