Odpowiedzi

2010-02-24T18:38:00+01:00
1/4 + 1/3 = 7/12

12/12 - 7/12 = 5/12

Pozostało jeszcze 5/12 drzewek do posadzenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:39:26+01:00
X=ilość drzewek

¼x=posadził 1
⅓x=posadził 2

x-¼x-⅓x=x-⁷/₁₂x=⁵/₁₂x
pozostało do posadzenia ⁵/₁₂ wszystkich drzewek
1 1 1
  • s0ku
  • Rozwiązujący
2010-02-24T19:27:54+01:00
1/3 + 1/4 = 4/12 + 3/12 = 7/12
12/12 - 7/12 = 5/12

Odp: To posdadzenia zostało 5/12