Odpowiedzi

2009-10-17T16:45:52+02:00
Według mnie wynalezienie alfabetu miało wielkie znaczenie do rozpowszechcniania się pisma, ponieważ dzieki alfabetowi mozemy pisać drukować różne gazety itp. Dzięki niemu możemy łatwiej pisać i rozszyfrowywać zapisane treści.
111 3 111
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T16:47:13+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wynalezienie alfabetu dało to ,ze poznalismy litere,które tworza słowa i wyrazy.mozemy dzieki temu sie porozumiec.gdyby nie wynaleziono alfabet pismo rozwijało sie wolno i nadal musiano sie posługiwac rysunkami i symbolami.Uwazam ,ze alfabet jest waznym znaczniliem w zyciu kazdegoczłowieka.
131 4 131
Trzeba to trochę dopracować, jednakże tekst jest w miarę dobry ^^
dziękuje
sporo błędów i literówek... info są dość użyteczne ale bez błędów byłyby lepsze ;')
2009-10-17T16:54:36+02:00
Alfabet składał się ze stosunkowo niewielkiej liczby znaków (w większości nie przekraczał 30). Dzięki temu nauka alfabetu była znacznie łatwiejsza niż np. nauka skomplikowanego pisma klinowego czy hieroglifów, a co za tym idzie więcej ludzi mogło się go nauczyć. Ponadto alfabet pozwalał na zapisanie praktycznie każdego słowa co w przypadku wcześniejszych form pism bywało trudne. Dzięki tym dwóm, bardzo ważnym cechom alfabet stał się powszechnie używany.
87 4 87
Według mnie wynalezienie alfabetu miało wielkie znaczenie do rozpowszechcniania się pisma, ponieważ dzieki alfabetowi mogę napisać to zadanie
Super !
Zasłużyłeś na naj !!!
( ;