Odpowiedzi

2010-02-24T18:40:30+01:00
P = [(8m + 3m) * 4m] : 2
P = 44m : 2
P = 22m2

3m2 - opakowanie

22m2 : 3m2 = 7 1/3 opakowania, czyli trzeba kupić 8 opakowań.
18 1 18
2010-02-24T18:43:18+01:00
80dm=8m
P=½*(a+b)*h
P=½*(3+8)*4
P=22m²
1opakowanie=3m²
22:3=7⅓
kupiono 8 worków z trawą
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:44:08+01:00
P=(3m+8m)*4m/2=11m*2m=22m²
22m²:3m²≈7,3

Odp:Trzeba kupić 8 opakowań nasion.
4 4 4