Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T18:42:18+01:00
1.
a=3
b=7
P=12
h=?
P=(a+b)/2*h
12=10h/2
h=2,4

2.
a=2,5
P=20
b=?
P=ab/2
20=2,5b/2 /*2
2,5b=40
b=16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:42:27+01:00
Zad.1
jaką wysokość ma trapez o podstawach 3cm i 7cm oraz polu równym 12cm kw.
3cm+7cm=10cm
12cm2*2=24cm2
24cm2:10cm=2,4cm
h=2,4cm

zad.2
jedna z przekatnych rombu o polu równym 20 cm kw. ma długość 2.5cm. Jaką długość ma druga przekątna
P=ef/2
20cm2*2=40cm2
40cm2:2,5cm=16cm
f=16cm
1 5 1