Odpowiedzi

2010-02-26T14:43:48+01:00
Rozmrażanie mięsa powinno odbywać się stopniowo w temperaturze pokojowej najlepiej ;)
2010-02-26T17:42:54+01:00
Rozmrażanie mięsa powinniśmy wykonywać tak .
- wyjmij mięso z zamrażarki < wiadomo >
- poczekaj z 2 lub 3 godz .
- az będzie gotowe do przygotowania ;]

P.S : Nie można zamrażać i odmrażać ciągle mięsa ponieważ mięso będzie niedobre
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:43:22+01:00
Rozmnażanie mięsa powinno odbywać się stopniowo w temperaturze pokojowej bez nagłych zmian temperatury. Nie można wielokrotnie zamrażać i rozmnażać mięsa gdyż ulegnie ono zepsuciu.