Wypisz wyniki podanych działań w kolejności od najmniejszego do największego.

a) 7 + (-6)=???
18 + (-21)=???
-7 + (-2)=???
-17 + 15 =???


b) -80 + 12 = ???
24 + (-51)=???
-29 + (-28) = ???
-73 + 17 = ???

c) 16 - 50 = ???
27 - (-9) =???
- 5 - (- 12) = ???
-48 - (-13) =???

d) - 56 - 22= ???
- 60 - ( - 17 )=???
28-72=???
-101 - (-29) =???

Za wzelkie obliczenia dzięki ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-24T18:45:08+01:00
A) 7 + (-6)=1
18 + (-21)=-3
-7 + (-2)=-8
-17 + 15 =-2

-8,-3,-2,1

b) -80 + 12 = -68
24 + (-51)=-33
-29 + (-28) = -57
-73 + 17 = -56
-68,-57,-56,-33

c) 16 - 50 = -34
27 - (-9) =36
- 5 - (- 12) = -7
-48 - (-13) = -35
-35,-34,-7,36

d) - 56 - 22= -78
- 60 - ( - 17 )=-43
28-72=-44
-101 - (-29) =-72

-78,-72,-44,-43
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:45:14+01:00
A) 7 + (-6)=1
18 + (-21)=-3
-7 + (-2)=-9
-17 + 15 =-2
-9<-3<-2<1

b) -80 + 12 = -68
24 + (-51)=-27
-29 + (-28) = -57
-73 + 17 = -56
-68<-57<-56<-27

c) 16 - 50 = -34
27 - (-9) =36
- 5 - (- 12) = 7
-48 - (-13) =-35
-35<-34<7<36

d) - 56 - 22= -78
- 60 - ( - 17 )=-43
28-72=-44
-101 - (-29) =-72
-78<-72<-44<-43
69 4 69
2010-02-24T18:49:02+01:00
A) 1
-3
-9
-2
b)
-68
-27
-57
-56
c)34
36
-7
-35
d)-78
-43
44
-72
21 3 21