Odpowiedzi

2010-02-24T18:42:19+01:00
* Ministerstwo Edukacji Narodowej
* Ministerstwo Finansów
* Ministerstwo Gospodarki
* Ministerstwo Infrastruktury
* Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
* Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
* Ministerstwo Obrony Narodowej
* Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
* Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
* Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
* Ministerstwo Skarbu Państwa
* Ministerstwo Sportu i Turystyki
* Ministerstwo Sprawiedliwości
* Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
* Ministerstwo Spraw Zagranicznych
* Ministerstwo Środowiska
* Ministerstwo Zdrowia

zrodlo http://pl.wikipedia.org/wiki/Ministerstwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:36:16+01:00
Sie naszukałam;D
1.Ministerstwo Edukacji Narodowej Katarzyna Hall bezpartyjna
2.Ministerstwo Finansów Jacek Rostawski właściwie Jan Vincent-Rostawski Platforma Obywatelska (PO)
3.Ministerstwo Gospodarki Waldemar Pawlak Polskie Stronnicwo Ludowe
4.Minsterstwo Infrastruktury Cezary Grabarczyk Platforma Obywatelska
5.Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski Platforma Obywatelska
6.Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego barbara Kudrycka Platforma Obywatelska
7.Minsterstwo Obrony Narodowej Bogdan Klich Platforma Obywatelska
8.Minsterstwo Pracy i Polityki Społecznej Jolanta Fedak Polskie Stronnistwo Ludowe
9.Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju wsi Marek Sawicki Polskie Stronnistwo Ludowe
10.Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Elżbieta Bieńkowska bezpartyjna
11.Ministerstwo Skarbu Państwa Aleksander Grad Platforma Obywatelska
12.Ministerstwo Sportu i Turystyki Adam Giersz bezpartyjny
13.Ministerstwo Sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski Platforma Obywatelska
14.Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Jerzy Miller bezpartyjny
15.Ministerstwo Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski Prawo i Sprawiedliwość
16.Ministerstwo Środowiska Andrzej Kraszewski bezpartyjny
17.Ministerstwo Zdrowia Ewa Kopacz Platforma Obywatelska
Sorki za błędy;)