Odpowiedzi

2010-02-24T18:54:17+01:00
Zazwyczaj ludzie wręcz uwielbiają plotkować.Często właśnie wynika to z kłótni pomiędzy rówieśnikami ,a zarówno przyjaciółmi.Myślę ,że plotka to taka kłamliwa pogłoska na czyjś temat.Niezależnie od wieku oraz płci w człowieku tkwi taka satysfakcja po plotkowaniu.Jeżeli ja plotkuje o kimś, dana osoba ma prawo mi się odwdzięczyć tym samym czym ja uczyniłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:05:52+01:00
Ludzie lubią plotkowac na różne tematy. Przez plotkowanie dowiaduja się duzo ciekawych informacji. Nie ważne kto plotkuje najczęściej to sa kobiety lecz zdarzaja się wyjatki mężczyźni tez czasami lubią poplotkować. Rozmawianie na różne tematy poprawiają człowiekowi nastruj. Niekiedy są też rozmowy nieprzyjemne na kogoś temat.