Odpowiedzi

2010-02-24T18:46:36+01:00
Pb = 4 * 4,8cm * 4,8 cm
Pb = 4 * 23,04
Pb = 92,16cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:47:38+01:00
Mamy obliczyc pole czterech ścian - trójkątów równobocznych
P= a²√3/4 ×4
p= a²√3
P= 4,8²√3
p= 23.04 × 1,73
p=39.9cm²
2010-02-24T18:54:45+01:00
D podstawy=a√2=4,8√2cm
½d=2,4√2cm

h²=4,8²-(2,4√2)²
h²=23,04-11,52
h²=11,52
h=2,4√2cm

h sciany =
h²=4,8²-2,4²
h²=23,04-5,76
h²=17,28
h=2,4√3cm

pole boczne=4×½ah=2×4,8×2,4√3=23,04√3cm²= około23,04×1,73=39,9cm²