Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:47:56+01:00
Na Zawiszy zawsze mozna było polegać iż zrobił to co mu nakazano badz sam wymyslil ;]

"Polegać jak na Zawiszy" to znaczy móc komuś zaufać zawsze i wszędzie, bo ma się pewność, że on cię nigdy nie zawiedzie.
37 4 37
2010-02-24T18:48:55+01:00
Mieć do kogoś bardzo duże zaufanie, uważac go za niezawodnego (był taki rycerz Zawisza Czarny, który był pod Grunwaldem i nigdy nie zawiódł)
28 3 28