Witam. Potrzebuje informacji na temat hymnów które obowiązywały w Polsce. W notatce musi się znaleźć: nazwa hymnu (nie koniecznie ale lepiej żeby była), w jakich latach obowiązywał, kto go napisał itd. Nie może to być informacja z żadnych serwisów internetowych typu ściąga.pl. Może być z neta ale musi być napisane swoimi słowami, tzn. chodzi mi o to żeby nikt nie miał tak samo:P Potrzebne na jutro. Z góry dzięki;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:48:11+01:00
Hymny, które obowiązywały w Polsce:
Obowiązuje : Mazurek Dąbrowskiego.
Obowiązywały : Bogurodzica.
4 5 4
2010-02-25T20:36:31+01:00
Mazurek dąbrowskiego i Bogurodzica