Odpowiedzi

  • mawi
  • Rozwiązujący
2010-02-24T19:01:08+01:00
DAne: f= 0,5 v= 5m/s
Szukane: s=?

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:14:27+01:00
Witaj
dane f=0,5, vo=5m/s, g=10m/s2=10N/kg, vk=0
szukane s do zatrzymania
Ek ciała zostanie zużyta na pracę W przeciwko sile tarcia.
Ek = W........Ek = 0,5m[vo]2..........W = F*s = T*s = N*f*s = Q*f*s = mgfs
0,5m[vo]2 = mgfs
s = [vo]2/[2gf] = 25m2/s2 / [2*10m/s2*0,5] = 2,5m przebyło ciało do
zatrzymania się.

........................pozdrawiam