Odpowiedzi

2010-02-24T18:54:11+01:00
Wyjątkowo pamietam swój pierwszy dzien w szkole z tego względu ze to własnie wtedy zaprzyjazniłam się z (? Olą ?) odrazu usiadłysmy razem w łąwce a na kazdej przerwie rozmawiałyasmy na interesujące nas obie tematy. chociaż było to bardzo dawno ten dzien pamietam jak byłby on wczoraj. niestety teraz juz rzadko sie widujemy bo zmieniłysmy szkoły jednak codziennie rozmawiamy przez telefon a cojakis czas wysyłamy sobie nawzajem lity. bardzo sie ciesze iz mimo ze nasze drogi sie rozeszły nadal mozemy wspaniale i przyjemnie rozmawiac.
naaaj?
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:56:52+01:00
W moim opowiadaniu chciałabym ująć jak poznałam swoją przyjaciółkę.dnia 12 sierpnia gdy wyszlam na spacer do parku.w parku na ławeczce koło stawu siedziała smutna dziewczynka.postanowiłam więc przysiaśc się do niej i porozmawiać.po 20 minutach spytałam sie czy pojdzie sie ze mna przejsc. razem postanowiliśmy zostac sobie bardzo bliskie,więc przyjaciółkami na zawsze.
14 4 14
2010-02-24T19:31:18+01:00
MOJĄ NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĘ POZNAŁAM W KAWIARNI. ZAMAWIAŁAM FRYTKI, ZABRAKŁO MI PIENIĘDZY I MI POŻYCZYŁA. ZACZĘŁYŚMY SIĘ SPOTYKAĆ, PRZEPISAŁAM SIĘ DO INNEJ KLASY I SZKOŁY DLA NIEJ.. nIGDY NIE MIAŁAM LEPSZEJ KOLEŻANKI..
2 3 2