Napisz kartkę do babci z Zakopanego,użyj najmniej 10 wyrazów z podanych:ZWIEDZAĆ,WĘDROWAĆ KOCHANA,DROGA,POGODA,CZAS,SPĘDZAĆ,PRZYJEMNIE,DOPISYWAĆ,APETYT,ŁADNY,SZCZYTY,GÓRY,PIĘKNE,WESOŁO,BABCIU,ZDOBYWAĆ,GÓRSKIE,ZMĘCZENIE,POZDROWIĆ,CZUĆ

2

Odpowiedzi

2010-02-24T18:54:55+01:00
Kochana Babciu
W zakopanym pogoda nam dopisuje :)chodzimy na szczyty różnych gór ,jak wracamy to jesteśmy bardzo zmęczeni !W górach bardzo mam dobry apetyt na życie !Szkoda że nie ma cię tu taj razem z nami :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:02:00+01:00
Kochana babciu
Czuje się swietnie, pogoda dopisuje, codziennie zwiedzamy nowe miejsca i zdobywamy szczyty Gorskie a Wieczorami wesolo spedzamy czas na grach i zabawach. Jest tak przyjemnie ze wogole nie odczuwam zmeczenia. Niedlugo wracam.
Pozdrawiam goraco z zakopanego
1 5 1