Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:56:21+01:00
Islam - jedna z religii. Słowo islam w języku arabskim oznacza poddanie się Bogu.

Mahomet - prorok i twórca islamu, założyciel pierwszej wspólnoty muzułmańskiej

Meczet - tam oddaje się cześć Allahowi

Allah - w języku arabskim słowo oznaczające Boga jedynego

Koran - święta księga islamu, uważana przez muzułmanów za słowo Allaha.



W krajach arabskich miejscowi często spotykają się ze sobą na pogawędki. Częstym miejscem takich spotkań sa łaźnie publiczne (hammam). Odwiedzanie kafeterii stanowi integralną część życia mieszkańców Tunezji.
3 2 3
2010-02-24T19:06:41+01:00
1)
Islam - religia oparta na nauce Mahometa; jej istotą jest wiara w to, że Bóg jest jeden, a jego największym prorokiem jest Mahomet.

Mahomet - prorok i twórca islamu, założyciel pierwszej wspólnoty muzułmańskiej.

Meczet - miejsce kultu muzułmańskiego.

Allah - jedyny Bóg wg religii muzułmańskiej.

Koran - święta księga islamu.
3 2 3