Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:53:23+01:00
Prędkość=80km/h
W 5 godzin pokona 400 km bo 80*5=400
6 litrów benzyny spala na 100 km więc na 400 km zużyje 24 litry benzyny ponieważ 6*4=24
45-24=21
Odp.W baku zostanie 21 litrów benzyny.
2010-02-24T18:53:44+01:00
S (droga) = 5*80 = 400 [km]

6l/100km, to przez 400km zużył:

6l*4 = 24l

Ile benzyny zostało?
45l - 24l = 21l.

Odp. W baku pozostało mu 21l benzyny.
2010-02-24T18:54:52+01:00
*-razy
80km*5h=400km
400km:100km=4
6l*4=24l
45l-24l=21l