Odpowiedzi

2010-02-24T19:03:00+01:00
Lodowiec Malaspina na Alasce, Lodowiec Aletsch, Zermatt, lodowiec Surnergratt
Lodowiec Hubbard, Alaska, Stany Zjednoczone
Lodowiec Malaspina, Alaska
Lodowce w paśmie Darwin, Argentyna
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:09:53+01:00
Aletsch - Alpy
Lodowiec Fedczenki - Pamir
Lodowiec Beringa - Alaska
Lodowiec doliny Białej Wody - Tatry
Malaspina - Alaska
Masyw Hochfeilera - Alpy
Jostedalsbreen - Norwegia
Zermatt - Alaska
Antarktyda
Surnergratt
2 4 2