Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:57:57+01:00
A) 12calych 9/13 - 8 = 4 9/13

b) 7calych - 3calych 5/11= 3 6/11

c) 3cale 2/3 + 5/7 = 3 14/21 + 15/21 = 4 8/21

d) 2cale 3/8 + 4cale 4/5 = 2 15/40 + 4 32/40 = 7 7/40

e) 7calych 3/4 - 5calych 2/3 = 7 9/12 - 5 8/12 = 2 1/12

Liczę na Naj ; ) Pozdrawiam.
19 3 19
2010-02-24T18:59:17+01:00
A) 4 całe 9/13
b) 3 całe 6/11
c) 4 całe 8/21
d) 7 całych 7/40
e) 2 całe 1/12
51 4 51
2010-02-24T19:15:42+01:00
A)12 i 9/13-8=4 i 9/13
b)7-3 i 5/11=3 i 6/11
c)3 i 2/3+5/7=3 i 14/21+15/21=3 i 29/21=4 i 8/21
d)2 i 3/8+4 i 4/5=2 i 15/40+4 i 32/40=6 i 47/40= 7 i 7/40
e)7 i 3/4-5 i 2/3=7 i 9/12-5 i 8/12=2 i 1/12
20 4 20