Odpowiedzi

2010-02-24T19:05:07+01:00
Metoda na krzyż ;p

1----250 000cm=2,5
19---x

x=19*2,5km/1
x= 47,5km

/ - kreska ułamkowa (ta jedynka jest pod kreską ułamkową)

pozdrawiam ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:08:33+01:00
1:250 000
1cm = 250 000 cm
1cm = 2500 m
1cm = 2,5 km

1cm = 2,5 km
19cm = x
x = 47,5 km

  • lemo
  • Rozwiązujący
2010-02-24T19:41:57+01:00
1cm-250 000cm
250000*19=4750000cm=47500m=47,5km