Krzyżówka

1. Rzeka przepływająca przez dziesięć państw europejskich.
2. Rzeka, która utworzyła najsłynniejszy kanion w USA.
3. Druga pod względem długości rzeka w Polsce.
4. Obszar, z którego wszystkie wody spływają do jednego morza.
5. Wyschnięte koryto rzeki epizodycznej na pustyni.
6. Jedna z granicznych rzek.
7. Najdłuższa rzeka świata.
8. Święta rzeka Hindusów.

Jeżeli nie wiesz - nie pisz!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:09:24+01:00
1.Dunaj
2.Kolorado
3.Odra
4.Zlewisko
5.Ued lub wadi
6.Nysa Łużycka
7.Amazonka
8.Ganges
3 5 3
  • Prz
  • Początkujący
2010-02-24T19:12:51+01:00
1. Dunaj
2. Kolorado
3. Odra
4. Zlewisko
5. UED
6. Jeśli chodzi o Polske to nysa łużycka
7. Amazonka
8. Ganges

Myślę, że choć troche Ci pomogłem. :)

4 4 4