Odpowiedzi

2010-02-24T19:03:45+01:00
15.016

8x187,70=1501.6
1501.6:100=15.016
2010-02-24T19:06:17+01:00
187,70 -100%
x - 8%

187,7 *8 =100x
100x= 1501,6 /:100
x= 15.016
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:12:14+01:00
8 % z liczby 187,70

8% = 0,08

Obliczenia:

8 setnych (ułamek zwykły)pomnożyć przez 187,70 = 15, 016
Można to też zapisać w postaci ułamka dziesiętnego , czyli :
0,08 pomnożyć przez 187,70