Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:11:11+01:00
Zad1
216/6=36
pierwiastek z 36=6[cm]
zad2
a=6
H=12
V=6*6*12
V=432 cm3
2010-02-24T19:13:53+01:00
1) Pc = 216 cm 2
pp= 216 cm 2 : 6 =36 cm 2 - pole jednej ściany
krawędź = 36 cm 2 : 4= 9 cm

2)pp= 6*6=36
36 * 2 = 72 cm 2
6*12=72 * 4=288 cm 2
ppc=72+288=360 :)
  • lemo
  • Rozwiązujący
2010-02-24T19:30:04+01:00
P=6*a*a
216/6=36cm
a*a=36cm
a=6cm