Odpowiedzi

2010-02-24T19:20:23+01:00
Witamy witamy i zapraszamy. Tylko u nas w miejscowości ekologowo odbędzie się zbiórka żywności ekologicznej Dla najbardziej uczulonych na chemikalia. Wszystkich darczyńców zapraszamy na plac rynkowy przy ulicy zielonego lasu 19..07.2010.. W imieiu własnym i odbiorców darów dziękujemy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:28:05+01:00
uwaga!
W sobate 10 marca o godzinie 9;00 rozpocznie sie WIELKIE SPRZATANIE BRZEGU JEZIORA .Jesli nie chcesz nudzic sie w domu przed telewizorem przyjdz!Przynies duzy worek na smieci,załóz gumowe rekawie i dołacz do nas! Po sprzataniu zapraszamy na ognisko-bedzie pieczenie kiełbasek i konkursy z nagrodami