Odpowiedzi

2010-02-24T19:09:49+01:00
Wiatrów Zachodnich - zimny prąd morski, największy system prądów obiegający kulę ziemską. Płynie między 40 a 56 stopniem szerokości geograficznej południowej. Jest to strefa bardzo silnych wiatrów, sztormów i gwałtownych zmian pogodowych

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:11:59+01:00
1)wiatry zachodnie- symetrycznie rozłożone na obydwu półkulach obszary, zlokalizowane w przybliżeniu między 45-65ºN i 35-65ºS. Dominują w nich silne wiatry z kierunków zachodnich, ciśnienie jest zmienne, występuje stosunkowo duży opad i zachmurzenie.
2)wiatry polarne-są to wiatry wiejące od biegunów
3)strefa frontu- ... tego nie wiem
2 3 2