Na wykresie przedstawiony jest udział różnych grup zwierząt w jadłospisie puszczyka- nocnego łowcy. Na podstawie analizy wykresu wyjaśnij wpływ puszczyka na zwiększenie produkcji rolnej.





ssaki( norniki, myszy, ryjówki, nietoperze ) 79 %

płazy 2 %

ryby 1 %

ptaki ( wróble kawki mysikróliki ) 19 %

owady ( chrząszcze majowe, turkucie podjadki ) 3 %

2

Odpowiedzi

2010-02-24T19:10:22+01:00
Puszczyk zjada szkodniki dzięki niemu jest mniej szkodników.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:13:01+01:00
Puszczyk ma duży wpływ na zwiększenie produkcji rolnej, ponieważ ponat 79% jego porzywienia stanowią drobne ssaki , czyli gryzonie, które jak wiadomo niszczą uprawy rolne.

chyba jest dobrze
24 4 24