Odpowiedzi

2010-02-24T19:14:54+01:00
Ze na biednego chlopca mowia szatan...;d
To jest takie smieszne;D
12 2 12
to nie jest śmieszne ale spoko xd
Yyyyyyyh
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:16:25+01:00
Mnie najbardziej śmieszy sytuacja jak rodzeństwo Adama Cisowskiego zjadło mu lody to było trochę śmieszne.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Adam gdy zobaczył, że jego lodów nie ma i odkrył, że to jego rodzeństwo to był opanowany i na nich nie krzyczał.


myślę, że pomogła chociaż trochę ;)
17 3 17