Odpowiedzi

2010-02-24T19:14:44+01:00
Druga wojna swiatowa, samochody, smieci wyrzucone poprzez ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:16:34+01:00
- kwaśne deszcze
- dziura ozonowa
- efekt cieplarniany
- smog
- zanieczyszczenia komunikacyjne
- spalanie paliw
- procesy przemysłowe
1 5 1
2010-02-24T19:17:21+01:00
Rozrózniamy 2 zródła zanieczyszczeń Naturalne(np:wulkany) i sztuczne(poprzez działalnosc człowieka)Oceny stanu środowiska dokonuje się w odniesieniu do stanu naturalnego bez względu na to, czy jego zmiany są spowodowane przez substancje lub oddziaływania, dla których ustalono poziom stężeń dopuszczalnych