Odpowiedzi

2010-02-24T19:18:02+01:00
5,6m=56dm
P=(56*23)/2=644 dm = 64,4m²
2010-02-24T19:20:50+01:00
Długość wysokości podanej w metrach wynosi =2,3 m
a więc:

P = 5,6m*2,3m/2
P = 12,88m kwadratowych/2
P = 6,44 m kwadratowego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:25:09+01:00
Dane : Szukane :
Pole trójkąta ?
podstawa trójkąta = 5,6m = 56 dm.
wysokość =23 dm.


pole trójkąta = 1/2 a razy h
a - podstawa trójkąta
h - wysokość trójkąta

Obliczenia :
Pole trójkąta = 1/2 56 dm razy 23 dm = 28 dm razy 23 dm = 644 dm.

Pole tego trójkąta wynosi 644 dm = 6440 cm = 64 ,4 m kwadratowych