Odpowiedzi

2010-02-24T19:21:44+01:00
Wybrano króla tak jak jest teraz!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:40:30+01:00
Podział władz:
Władza ustawodawcza:
Sejm dwuizbowy:
- Izba poselska
- Senat
Władza wykonawcza:
- Król
- Staż Praw (rząd)
Władza sądownicza:
-Sądy - były odrębne dla wszystkich stanów:
*ziemskie dla szlachty
*miejskie dla mieszczan
*referendarskie dla chłopów
No i Trybunały Koronne