Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:23:30+01:00
60 m/min = 60* 1/60 m/s = 1 m/s
300 cm/s = 300 * 0,01/1 m/s = 3m/s
36 km/h = 36* 1000/3600 m/s = 10 m/s


2010-02-24T19:25:19+01:00
Przelicz jednostki szybkości( z obliczeniami):
a) 60m/min=m/s
1min=60s
60m/min=60m/60s=1m/s
b) 300cm/s= m/s
1cm=0,01m
300cm/s=300*0,01m/s=3m/s
C)36km/na godzinę= m/s
1km=1000m
1h=3600s
36km/h=36*1000m/3600s=36000m/3600s=10m/s