Odpowiedzi

2010-02-24T19:25:37+01:00
A) V=abc
1dm=10cm
5mm=0,5cm
V=2*10*0,5= 10cm³
P=2*2*10+2*0,5*10+2*0,5*10
P=40+10+10=60cm²
b)P=6a²
P=6*1,2*1,2
P=8,64cm²
V=a³
V=1,2*1,2*1,2
V=około1,73cm³
2010-02-24T19:27:51+01:00
Krawędzie prostopadłościanu to
2cm
1dm = 10 cm
5mm = 0,5cm
niech podstawa ma wymiary krótsze, więc:

V= 0,5*2*10
V = 10 cm sześciennych

P = 2*0,5*2 + 2*0,5*10 + 2*2*10
P = 2+10+40
P= 52 cm kwadratowe

sześcian
P = 6*1,2*1,2
P = 8,64

V= 1,2*1,2*1,2
V = 1,728
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:28:55+01:00
A) prostopadloscianu o wymiarach 2cm x 1dm x 5mm,
1dm=10cm
5mm=0,5cm
Pp=0,5cm*2cm=1cm
Pp=2*1cm=2cm
Pb=2*0,5cm*10cm+2*2cm*10cm=10cm+40cm=50cm
Pc=2cm+50cm=52cm

V=Pp*H
V=1cm*10cm
V=10cm

b)sześcianu o krawędzi 1,2cm
1,2*1,2=1,44cm
Pc=1,44cm*6=8,64cm

V=1,44*1,2=1,728cm
1 5 1