1. Napisz ogłoszenie o organizowanych w szkole zawodach kolarskich. Zachęć zawodników do uczestnictwa w tych zawodach.
2. Zaproś koleżanki i kolegów z twojej klasy na urodziny. Zapisz stosowny tekst, pamiętając, że jedną z atrakcji będą potrawy własnoręcznie przez ciebie wykonane.
3.Jest lato. Chcesz wysłać kartkę pocztową do bliskiej ci osoby, by przekazać jej gdzie i jak spędzasz wakacje. Napisz tę kartkę i poprawnie zaadresuj.

3

Odpowiedzi

2010-02-24T19:36:46+01:00
1.
*Ogłoszenie*
W dniu 00. stycznia. 0000r. odbędą się zawody kolarskie dla uczniów szkoły podstawowej/ gimnazjum. Zbieramy uczniów w wyżej wymienionym celu.
Dyrekcja szkoły ogłosiła iż nagrody za wszystkie miejsca są nagradzane. Sponsorem jest sklepik szkolny. Główną nagrodą jest aparat cyfrowy.
Więc drogi uczniu, warto wystartować w zawodach kolarskich.



2.
*Zaproszenie*
Serdecznie zapraszam kolegów i koleżanki z klasy 0"ż" na przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się 00.stycznia. 0000r, przy ulicy Kowalskiej 00/00. Impreza zacznie się o godzinie 17.30 do 20.30.
Atrakcją przyjęcia będą sałatki robione własnoręcznie.
Obowiązkowy jest wesoły nastrój.
Zapraszam.
Jan Kowalski.



Mam nadzieję, że pomogłem. Na trzeci punkt nie mam pomysłu. :).
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:40:26+01:00
1. Napisz ogłoszenie o organizowanych w szkole zawodach kolarskich. Zachęć zawodników do uczestnictwa w tych zawodach.
OGŁOSZENIE
Dnia 25.02.2010 r. o godz. 11.00 odbędą się w naszej szkole zawody kolarskie. Są one organizowane dla wszystkich klas, uczestnicy będą podzieleni na grupy w których będą ze sobą rywalizować o cenne nagrody. Dla wszystkich kolarzy przewidziane są małe upominki, więc serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału.

Nauczyciele W-F

2. Zaproś koleżanki i kolegów z twojej klasy na urodziny. Zapisz stosowny tekst, pamiętając, że jedną z atrakcji będą potrawy własnoręcznie przez ciebie wykonane.
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Was wszystkich,
moje drogie koleżanki i koledzy z klasy
na moje urodziny, które odbędą się dnia 25.02.2010 r.
od godz 16.00 w moich domu, czyli przy ulicy. Sobieskiego 29.
W programie przewidziane jest wiele atrakcji, a jedną z nich będą potrawy
własnoręcznie przeze mnie przygotowane.
Gwarantuję, że ta impreza będzie długo w waszej pamięci.

Ania Kowalska



3.Jest lato. Chcesz wysłać kartkę pocztową do bliskiej ci osoby, by przekazać jej gdzie i jak spędzasz wakacje. Napisz tę kartkę i poprawnie zaadresuj.

Kochana Kamilko,
Jak wiesz, jestem u babci, gdzie nie ma dostępu
do żadnego z mediów, więc zostaje mi tylko poczta.
Poznałam sąsiadów mojej babci i całkiem dobrze się
tutaj bawię. I oczywiście przeżywam przygody, które
w mieście byłyby niemożliwe. Opowiem ci o nich jak
wrócę, a będę już za 2 tygodnie. Mam nadzieję, że
bawisz się równie dobrze jak ja.

Pozdrawiam,
Klaudia

Kamila Wróblewska
Wiśniowa, ul. Rejtana 35
28-193 Wiśniowa
2 5 2
2010-02-24T19:40:34+01:00
1.
Uwaga!!
W szkole w dniu.19.04.4324r. odbędą się zawody kolarskie w naszej szkole na boisku o godz.18.00. Po zawodach odbędzie się przedstawienie i darmowe jedzenie dla zawodników!!! Serdecznie zapraszamy!!
2.
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam koleżanki i kolegów na przyjęcie urodzinowe w dniu 83.43.9999r. w Warszawie na ul. Majowej 8b/64 . Urodziny odb. się z pysznymi ciasteczkami kokosowymi upieczone własnoręcznie. Liczę na waszą obecność :)
Jan Kowalski
3

----------
1 1 1