Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:27:01+01:00
1) 4ab + 2a²b - 7ab + 4a²b=-3ab+6a²b
2) -½a + ⅓b - ⅔ab - ⅓a +½b + ab = -3/6a - 2/6a + 2/6b + 3/6b + 1/3ab = -5/6a + 5/6b + 1/3ab
1 5 1
2010-02-24T19:27:51+01:00
1) 4ab + 2a²b - 7ab + 4a²b=-3ab+6a²b
2) -½a + ⅓b - ⅔ab - ⅓a +½b + ab =⅓ab-⅚a+⅚b
2010-02-24T19:28:13+01:00
1)4ab + 2a²b - 7ab + 4a²b= -3ab + 6a²b
2)-½a + ⅓b - ⅔ab - ⅓a +½b + ab = -5/6a + 5/6b + 1/3ab