Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T19:30:35+01:00
Dlatego , że korzystam z rzeczy nowoczesnych takich jak komputer, internet i wiem co sie dzieje na swiecie. ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:32:08+01:00
Jestem człowiekiem nowoczesnym...
To znaczy, że człowiek posługuje się na co dzień technologią, która z czasem coraz to większymi krokami "idzie" do przodu. Porównując człowieka z czasów kiedy komputer nie był znany możemy potwierdzić, że człowiek takowy, który monitor widzi codziennie jest faktycznie baaardzo współczesny.
:)