Odpowiedzi

2010-02-24T19:31:36+01:00
Ojczyzna jest dla mnie czymś wartościowym. Mogę w niej uczyć się mojego ojczystego języka, mogę być chrześcijaninem.
Szanuję moją ojczyznę, ponieważ wcześniej walczyli o Nią moi przodkowie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T19:34:36+01:00
Ojczyzna jest dla mnie niezwykłym krajem, w którym czuję sie swobodnie, krajem dzieciństwa. Jest to moje miejsce urodzin. Kiedy słyszę słowo ojczyzna kojarzy mi sie ona z rodzinnym domem, jest miejscem gdzie czuję się bezpiecznie.

prosze :)
2010-02-24T19:34:53+01:00
Ojczyzna jest dla mnie jak druga matka. Zawsze mogę do niej wrócić. Nie zawsze jest łatwo, ale i tak jest dobrze. Jest moim jedynym domem, który dużo dla mnie znaczy. W niej mogę się uczyć o mojej historii oraz o tym za co walczyli moi przodkowie.