Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:34:16+01:00
1.Przesadnie coś analizować, być zbyt drobiazgowym w analizowaniu czegoś
2.coś negatywnego co może zdarzyć się w najbliższym czasie
3. O mały włos - o mało co, niewiele brakowało
1 5 1
2010-02-24T19:34:52+01:00
-przesadnie analizować coś
-bać się końca jakiejś rzeczy
-niewiele brakowało
1 5 1
2010-02-24T19:35:37+01:00
Coś wisi na włosku :
może sie nie udać, przyszłość czegoś\kogoś jest zagrożona
o mały włos :
to znaczy że jakaś rzecz się nie stała ale mało brakowało
np. ściągasz na kartkówce i idzie w twoją stronę nauczyciel patrzy co robisz i na całe szczęście nie zauważa ściągi ;DD



mam nadzieje że choć trochę pomogłam ;DD