Odpowiedzi

2009-10-17T17:41:14+02:00
Aluminium bardzo łatwo przewodzi temperature- zimą oscieżnice chłodne i czuć to ewidentnie
- aluminium jest metalem miekkim - wkręty obluzowuja sie szybko w nim - nie można doręcić bo gwint sie "wypracowuje"
- po pewnym czasie zachodzi proces utleniania oraz reakcja z czynnikiem o odczynie kwaśnym np. sadza i z błyszczacego materiału (na zewnątrz szybciej) widać brudny matowy nalot ...
dlatego - odradzam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T17:47:25+02:00
-wadą jest cena - koszt okien aluminiowych często okazuje się zbyt wysoki dla budownictwa jednorodzinnego.
-Okna aluminiowe nie izolują zbyt dobrze same w sobie, dlatego wypełniane są materiałami poprawiającymi parametry cieplne. Przeważnie są to wkłady z pianki poliuretanowej czy spienionego polistyrenu.
-Ramy są zimniejsze co powoduje możliwość przemarzania;
zalety:
-są trwałe
-Zewnętrzną warstwę stanowi tlenek glinu po procesie anodowania lub lakier nanoszony w wyniku lakierowania elektrostatycznego proszkowego, która to metoda pozwala na wybór koloru z bardzo szerokiej gamy proszkowych lakierów poliestrowych.
-odporne na czynniki pogodowe i zużycie,
-nie wymagają też konserwacji powierzchni.
-Okres trwałości około 40 lat;
-Nie wymagają malowania;
-Bardzo odporne na działanie czynników atmosferycznych, grzybów i owadów;
-Odporne na odbarwienia, zarysowania, odpryśnięcia, zacieki, zmiany temperatury i zanieczyszczenia powietrza;
-Dobrze sprawdzają się w ogrodach zimowych, na werandach
-Można produkować okna o dużych gabarytach;
-Lekkie, łatwe w transporcie i montażu;
-Zewnętrzna powierzchnia takich okien pokryta jest powłoką ozdobną i zabezpieczającą. Charakterystyczne jest (daje to sposób obróbki) zachowanie metalicznego połysku powierzchni okien aluminiowych;



2009-10-17T17:57:13+02:00
1)doskonałą trwałość (40-50 lat).
2)precyzję wykonania.
3)zachowanie geometrii wymiarów w okresie użytkowania (ale tylko w wyrobach wysokiej jakości).
4)łatwość konserwacji (mycia itd.).
5)różnorodność kolorów.
6)nie wymagają konserwacji powierzchni.
7)nie wymagają malowania.
8)odporne na odbarwienia, zarysowania, odpryśnięcia, zacieki, zmiany temperatury i zanieczyszczenia powietrza.
9)bardzo odporne na działanie czynników atmosferycznych, grzybów i owadów.
10)zewnętrzna powierzchnia takich okien pokryta jest powłoką ozdobną i zabezpieczającą. Charakterystyczne jest (daje to sposób obróbki) zachowanie metalicznego połysku powierzchni okien aluminiowych.
11)można produkować okna o dużych gabarytach.
12)lekkie, łatwe w transporcie i montażu.

;))