Odpowiedzi

2010-02-24T19:37:08+01:00
" Słaby jest ten kto godzi się z klęską"
Osoba, która nie walczy i nie próbuje kilka razy osiągnąć jeden cel jest bardzo słaba, niecierpliwa, wymięka. Naszym autorytetem powinien być bohater (rybak) z książki "Stary człowiek i morze" udowadnia, że jest zawzięty i twardy i dla niego właśnie wielka chwała. Musimy walczyć o swoje. Mamy takie prawo, ale dlaczego nie wykorzystujemy je w pełni?
:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:47:00+01:00
Jeżeli pogodzę się z klęską oznacza to, to samo co poddać sie, przestać walczyć nawet nie próbować podjąć wyzwania
to tak samo jak by sportowiec który biegnie w maratonie poddaje sie bo ktoś go wyprzedził. należy walczyć zawsze do Konica jak nie wyjdzie trudno, ale próbowałeś