Odpowiedzi

2010-02-24T19:35:58+01:00
Samochód osobowy osiąga szybkość 100 km/h szybciej niż samochód ciężarowy ponieważ jego masa jest mniejsza
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:36:40+01:00
Samochód osobowy osiąga w krótszym czasie szybkość 100 km/h niż samochód ciężarowy, ponieważ samochód osobowy ma mniejszą masę. Dlatego szybciej się rozpędza.
Pozdro :)
14 4 14
2010-02-24T19:37:05+01:00
Bo samochód osobowy ma mniejszą masę od samochodu ciężarowego
5 3 5