Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T17:51:46+02:00
ALKOHOLIZM
ZDRADA MAŁŻEŃSKA
NARKOMANIA
BRAK STAŁEJ PRACY
BRAK DZIECI
CECHY OSOBOWOŚCIOWE
PRZEMOC FIZYCZNA
ZNĘCANIE PSYCHICZNE
6 3 6
2009-10-17T18:08:39+02:00
Do przejawów kryzysu rodziny można zaliczyć
- skłonności do używek
- popadanie w nałogi (alkoholizm, narkomania)
- brak stałej pracy
- a co za tym idzie, brak źródła stałych dochodów
- przemoc fizyczną i wszelkie aspekty z nią związane
- przemoc psychiczną
- kłótnie, awantury
- zachwianą równowagę psychiczną członków rodziny
- wrogie relacje pomiędzy jej członkami
11 4 11