Odpowiedzi

2010-02-24T19:42:34+01:00
Podaż to taka "ilość produktu" który producenci są gotowi dostarczyć w określonym czasie przy różnych cenach.
---------------------------------------
Sorki ale prościej nie umiem :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:39:34+01:00
Jlość dostarczanego produktu ulega zmianie jeżeli jego cena spadnie lub wzrośnie.dzieje się tak tylko dlatego że produceńci na tym zyskują.Im wyższa jest cena, tym większą stanowi zachętę do produkcji i sprzedaży danego dobra.Opieramy się tutaj na założeniu, że wszystkie inne niż cena czynniki (dochody, ceny produktów , moda itp.) utrzymujemy na pewnym stałym, określonym poziomie.
1 5 1